Kraj

G7 i Zenith Media przygotowały kampanię odnowionej marki Skrzat

Cussons Polska rozpoczął działania reklamowe dla marki środków czystości dla domu Skrzat, którą w ostatnim czasie starannie odnowiono. "Rozszerzyliśmy markę....

Cussons Polska rozpoczął działania reklamowe dla marki środków czystości dla domu Skrzat, którą w ostatnim czasie starannie odnowiono. “Rozszerzyliśmy markę. Obecnie Skrzat jest dostępny w czterach wariantach zapachowych i produktowych – mleczku, płynie do mycia szyb, płynie uniwersalnym i proszku do czyszczenia” – twierdzi Michał Kuczyński z działu marketingu Cussons Polska. Produkty pod względem ceny plasują się w segmencie ekonomicznym. Są o ok. 25 proc. niższe cenowo od produktów premium, takich jak Domestos, Cif czy Ajax, z którymi także będą konkurować. Kampanię Skrzata przygotowała agencja reklamowa G7 i dom mediowy Zenith Media. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach Polsat i TV4. Celem kampanii jest poinformowanie użytkowników o nowym produkcie, jak również budowa świadomości marki. Według danych Cussons Polska udział marki Skrzat w rynku wynosi poniżej 5 proc. (MKS)