“Playboy” wydawany przez JMG (grupa Marquard Media) od numeru styczniowego będzie miał nowy layout. Odświeżony numer ukaże się 22 grudnia w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Szczególnie widoczna zmiana pojawi się w pierwszej części magazynu, gdzie pojawi się stały obszerny dział “Lista przebojów dla playboyów” z prezentacją zdarzeń i zjawisk kulturalnych wybieranych subiektywnie przez redakcję i współpracowników “Playboya”. Cylicznie zaczną się też ukazywać wierszyk erotyczny Szymona Majewskiego i komiks Andrzeja Mleczki. Wydanie styczniowe “Playboya” otrzyma wsparcie reklamowe w telewizji (Polsat, TVN, Canal Plus, TMT, Tele 5), radiu (Radio Zet, RMF FM, Radiostacja, Radio 94, Radio PiN, Radio Plama, Radio Alfa, Radio Parada) i prasie (“Newsweek”, “Profit”, “Wprost”, “Komputer Świat”, “Auto Świat”, “Voyage”, “Cosmopolitan”, “CKM”). Styczniowe edycje “Cosmopolitan” (Hearst-Marquard) i “CKM” (JMG) należące do Marquard Media również będą wspierane kampanią w różnych mediach. Za kreację oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dział marketingu Marquard Media. “Cosmopolitan” i “CKM” ukażą się z kalendarzykami na 2004 r. “Cosmpolitan” zwiększy w związku z tym nakład do 200 tys. egz. Nakład “CKM” wyniesie 170 tys. egz. (KP)