Kraj

"Playboy" zmienia layout oraz otrzyma wsparcie reklamowe

"Playboy" wydawany przez JMG (grupa Marquard Media) od numeru styczniowego będzie miał nowy layout. Odświeżony numer ukaże się 22 grudnia...

“Playboy” wydawany przez JMG (grupa Marquard Media) od numeru styczniowego będzie miał nowy layout. Odświeżony numer ukaże się 22 grudnia w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Szczególnie widoczna zmiana pojawi się w pierwszej części magazynu, gdzie pojawi się stały obszerny dział “Lista przebojów dla playboyów” z prezentacją zdarzeń i zjawisk kulturalnych wybieranych subiektywnie przez redakcję i współpracowników “Playboya”. Cylicznie zaczną się też ukazywać wierszyk erotyczny Szymona Majewskiego i komiks Andrzeja Mleczki. Wydanie styczniowe “Playboya” otrzyma wsparcie reklamowe w telewizji (Polsat, TVN, Canal Plus, TMT, Tele 5), radiu (Radio Zet, RMF FM, Radiostacja, Radio 94, Radio PiN, Radio Plama, Radio Alfa, Radio Parada) i prasie (“Newsweek”, “Profit”, “Wprost”, “Komputer Świat”, “Auto Świat”, “Voyage”, “Cosmopolitan”, “CKM”). Styczniowe edycje “Cosmopolitan” (Hearst-Marquard) i “CKM” (JMG) należące do Marquard Media również będą wspierane kampanią w różnych mediach. Za kreację oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dział marketingu Marquard Media. “Cosmopolitan” i “CKM” ukażą się z kalendarzykami na 2004 r. “Cosmpolitan” zwiększy w związku z tym nakład do 200 tys. egz. Nakład “CKM” wyniesie 170 tys. egz. (KP)