Kraj

Kosmetyki Olay P&G reklamowane poprzez zaproszenia

Kosmetyki pielęgnacyjne Olay sprzedawane w salonie kosmetycznym należącym do Procter & Gamble będą wsparte działaniami reklamowymi. Przygotowano reklamy w formie...

Kosmetyki pielęgnacyjne Olay sprzedawane w salonie kosmetycznym należącym do Procter & Gamble będą wsparte działaniami reklamowymi. Przygotowano reklamy w formie zaproszeń zachęcających do wzięcia udziału w fotoanalizie skóry prowadzonej przez salon Olay i insertowane w tytułach prasy kobiecej. Pierwsze inserty pojawią się w “Wysokich Obcasach”. Decyzja o tym, w jakich innych magazynach reklamy będą umieszczone, ma zapadać ad hoc. Kampanią od strony kreatywnej i mediowej zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. Na początku, tj. w pierwszych miesiącach po premierze, kosmetyki będą dostępne wyłącznie w salonie firmowym zlokalizowanym w Galerii Mokotów w Warszawie. W zależności od tego, jak pomysł zostanie przyjęty przez konsumentki, i na podstawie płynących z tej obserwacji wniosków będą realizowane dalsze plany rozwoju sprzedaży. Polska jest pierwszym krajem, w którym P&G zdecydował się na tak niestandardową formułę sprzedaży. Przedstawiciele P&G wyjaśniają, że Polska została oceniona jako kraj z ogromnym potencjałem, a jednocześnie z badań konsumenckich wynikało, że Polki są bardzo wymagającymi konsumentkami – na ich decyzje o wyborze produktu w dużej mierze wpływa porada eksperta (stąd wprowadzenie usługi Fotoanaliza Urody Olay i konsultacji kosmetycznej). (MKS)