Kraj

Granna po raz pierwszy wykorzystuje outdoor w kampanii gry "Super Farmer"

Granna, producent gier i zabawek edukacyjnych, po raz pierwszy widoczny jest w kampanii outdoorowej. Granna promuje grę "Super Farmer". Kampania...

Granna, producent gier i zabawek edukacyjnych, po raz pierwszy widoczny jest w kampanii outdoorowej. Granna promuje grę “Super Farmer”. Kampania trwa od 1 grudnia przez trzy tygodnie. Zaplanowaniem i zakupem mediów zajęła się Granna. Kreacja należy do Granny i do agencji reklamowej Kuc. Jednocześnie trwa prezentacja “Super Farmera” w miejscach sprzedaży, gdzie również odbywają się atrakcyjne dla dzieci animacje. Wsparciem kampanii są reklamy w prasie, zwłaszcza w czasopismach dla dzieci, także w “Gazecie Telewizyjnej”. “Jesteśmy bardzo ciekawi wyników wykorzystania outdooru. Zdecydowaliśmy się na wyeksponowanie “Super Framera”, bo uznajemy ją za bardzo dobrą grę, wartą wsparcia” – powiedziała Bożena Michalska, dyrektor ds. promocji w Grannie. Firma istnieje od 12 lat. Ostatnio zdobyła nagrodę i dwa wyróżnienia w drugiej edycji konkursu na produkt przyjazny dziecku, który organizuje Komitet Ochrony Praw Dziecka, a wsparcia medialnego udziela miesięcznik “Dziecko” (za gry: “Karta Rowerowa”, “Kot w worku” i “Figuraki”). (KP)