Przetargi

Provident Polska wybrała 2 agencje na short-listę przetargu na PR

Spółka Provident Polska zajmująca się udzielaniem pożyczek wybrała 2 agencje na kolejną short-listę przetargu na działania public relations. Tomasz Trabuć,...

Spółka Provident Polska zajmująca się udzielaniem pożyczek wybrała 2 agencje na kolejną short-listę przetargu na działania public relations. Tomasz Trabuć, menedżer ds. public relations w Provident Polska, nie chce ujawniać nazw agencji, jakie pozostały w przetargu. Na poprzedniej short-liście w połowie listopada br. znajdowały się: Rowland Communications, Sp!n Communications, Partner of Promotion, Profile oraz obsługujące do tej pory spółkę agencje: Business Communications Associates i Hill & Knowlton. W przyszłym tygodniu firma wybierze zwycięską agencję, z którą będą prowadzone negocjacje. “Chcielibyśmy, by nowa agencja pracowała z nami od początku 2004 r.” – mówi Tomasz Trabuć. Spółka nie podaje wysokości budżetu przetargu. (PU)