Zagranica

Boots wybrał short-listę agencji w przetargu na obsługę reklamową

Na short-liście przetargu na obsługę reklamową Bootsa znalazły się dwie agencje - J. Walter Thompson i Mother. Do dalszego etapu...

Na short-liście przetargu na obsługę reklamową Bootsa znalazły się dwie agencje – J. Walter Thompson i Mother. Do dalszego etapu przetargu nie przeszły agencje Publicis i Abbott Mead Vickers BBDO. Firmy te walczą o budżet reklamowy, którego wartość szacowana jest na 44 mln funtów. Boots prowadzi także przetarg na obsługę mediową firmy. Na short-liście znalazły się domy mediowe MindShare i Naked Communications. Odrzucenie Publicis jest dużym zaskoczeniem, ponieważ agencja ta była faworytem przetargu, który koordynowała Ann Francke, strategic marketing director w Bootsie, która jednak została zwolniona. Decyzję o odrzuceniu agencji Publicis podjął Richard Baker, który ostatnio został chief executive w Bootsie. Wcześniej był dyrektorem marketingu jednego z klientów agencji Publicis – firmy Asda. (“Brand Republic”)