John Domas, dyrektor generalny agencji reklamowej Euro RSCG New Europe, oficjalnie potwierdził, że jego agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną całej Grupy ING w Polsce. Lista uczestników przetargu nie jest znana, wiadomo jedynie, że brały w nim udział m.in. agencje dotychczas współpracujące z grupą. Towarzystwo ubezpieczeniowe ING Nationale-Nederlanden obsługiwane było do tej pory przez Saatchi & Saatchi, a ING Bank Śląski przez McCann-Erickson Polska. W październiku br. Grupa ING zawiesiła wielomiesięczny przetarg na agencję, która miała zająć się obsługą strategiczną całej grupy. W przetargu na short-liście pozostawało pięć firm, których nazw nie ujawniano. Z nieoficjalnych informacji wynikało, że zwyciężyła w nim firma konsultingowa Stratosfera, jednak holenderska centrala ING podjęła w ostatnim momencie decyzję o zawieszeniu tego przetargu. (AMS, MG)