M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dom Wydawniczy Kruszona odświeża formułę magazynu "n.p.m."

Serwis Dzienny | 4 grudnia 2003, 00:00

Magazyn turystyki górskiej miesięcznik "n.p.m." (wydawca: Dom Wydawniczy Kruszona) przeprowadza zmiany. Już ma nowy papier pozwalający lepiej eksponować zdjęcia i...

Magazyn turystyki górskiej miesięcznik "n.p.m." (wydawca: Dom Wydawniczy Kruszona) przeprowadza zmiany. Już ma nowy papier pozwalający lepiej eksponować zdjęcia i zwiększoną objętość do 64 stron. Od numeru styczniowego zostanie wyraźnie zmodyfikowany layout. Przekształci się też układ pisma. Pojawią się nowe rubryki odświeżające i nieco rozszerzające formułę pisma, np. instruktaż fotografowania. "n.p.m." ukazuje się od blisko 3 lat w nakładzie 8 tys. egzemplarzy. Jest drugim, obok "Arteonu" o sztuce, miesięcznikiem poznańskiego Domu Wydawniczego Kruszona. "Zdobyliśmy dobrą pozycje wśród magazynów poświęconych turystyce górskiej dzięki autentyczności naszych materiałów tworzonych przez osoby faktycznie znające góry" - powiedziała Joanna Nawrocka, szef marketingu Domu Wydawniczego Kruszona. Głównymi czytelnikami "n.p.m." są mężczyźni do 35. roku życia, z dużych miast, którzy aktywnie wykorzystują wolny czas. W tytule dominują reklamy branżowe. Wydawca przewiduje promocję "n.p.m." przede wszystkim poprzez internet i działania PR. (KP)

Czytaj więcej na temat: , ,