Kraj

Spółka Multikino rozwiązała umowę z RMB Polska Multimedia

Spółka Multikino, będąca operatorem kin wielosalowych, rozwiązała umowę z brokerem reklamy kinowej RMB Polska Multimedia. W piśmie, jakie zostało rozesłane...

Spółka Multikino, będąca operatorem kin wielosalowych, rozwiązała umowę z brokerem reklamy kinowej RMB Polska Multimedia. W piśmie, jakie zostało rozesłane do domów mediowych, czytamy: “Niniejszym w imieniu zarządu spółki Multikino Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, operatora kin wielosalowych, informujemy, iż w dniu 1.12.2003 r. została rozwiązana umowa z dnia 01.03.2002 r. pomiędzy RMB Polska Multimedia Sp. z o.o. a Multikino Sp. z o.o. dotycząca współpracy w zakresie przedsięwzięć reklamowych. W tym stanie rzeczy w sprawie reklamy w kinach sieci Multikino na najbliższe miesiące prosimy o kontakt z dyrektorem generalnym Pawłem Wachnikiem”. Pismo zostało podpisane przez Macieja Bagińskiego, dyrektora finansowego Multikina. W momencie przygotowywania tej informacji zarówno Paweł Wachnik, jak i Maciej Bagiński byli nieosiągalni i nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie oraz co do sposobu dalszej sprzedaży reklamy kinowej Multikina. Nieoficjalnie wiadomo, że prawdopodobnie Multikino ma zająć się sprzedażą we własnym zakresie. Konrad Kamiński, dyrektor zarządzający RMB Polska, twierdzi jednak, że na dzień dzisiejszy status współpracy RMB Polska z Multikinem jest wciąż niezmieniony: “Jesteśmy cały czas w trakcie negocjacji ze spółką Multikino i decyzje zapadną najprawdopodobniej pod koniec przyszłego tygodnia”. Multikino należy do Grupy ITI i zarządza siecią kin w Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Zabrzu. Spółka Multikino powstała w 1995 r. jako joint venture UCI i ITI. Broker reklamy kinowej RMB Polska sprzedaje reklamę w kinach sieci Kinepolis i Kinoplex oraz w 153 niezależnych kinach lokalnych. (PU)