Kraj

Telegate rozpocznie kampanię reklamową kart telefonicznych Telepin

Firma Telegate Polska Sp. z o.o. oferująca karty telefoniczne Telepin umożliwiające tańsze rozmowy telefoniczne m.in. za granicę (połączenia w technologii...

Firma Telegate Polska Sp. z o.o. oferująca karty telefoniczne Telepin umożliwiające tańsze rozmowy telefoniczne m.in. za granicę (połączenia w technologii VoIP) rozpoczyna kampanię reklamową. Obejmie ona telewizję: 15-sekundowe spoty reklamowe w grudniu br. i w styczniu 2004 r. będą emitowane w Polsacie, przygotowano również materiały BTL, które umieszczone będą w punktach sprzedaży (m.in. w kioskach, biurach podróży, placówkach pocztowych etc.). Kreację spotów i materiałów reklamowych wykonała agencja United Advertising Polska, produkcję spotów wykonało studio filmowe Odeon Rybarczyk Productions, natomiast czas antenowy kupił klient we własnym zakresie. Jak mówi Beata Kurzawa z agencji United Advertising Polska, na potrzeby kampanii został wyprodukowany film animowany z postacią sympatycznego komiksowego ślimaka Telepinka. Ślimak jest bezpośrednim nawiązaniem do logo karty Telepin, jego muszla jest w kolorze różowym, takim jak muszla w logo produktu. Prosty pomysł pozwala na wielokrotne zmiany fabuły w przyszłości. Buduje silny branding, postać ślimaka stanie się maskotką i motywem przewodnim wszystkich materiałów BTL i ATL. (MB)