Przetargi

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg Castoramy Polska

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną budżetu sieci marketów budowlanych Castorama Polska, co oznacza, że będzie kontynuować współpracę...

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną budżetu sieci marketów budowlanych Castorama Polska, co oznacza, że będzie kontynuować współpracę z tym klientem. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Umowa nie została jeszcze podpisana, ale pierwsze działania agencji będą widoczne na początku 2004 r. Początkowo do przetargu rozpoczętego w sierpniu br. zaproszono cztery agencje reklamowe, które rekomendowały domy mediowe. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Ostatnio Castorama planowaniem i zakupem mediów zajmowała się we własnym zakresie. W najbliższym czasie firma zamierza zdecydować, z którym z domów mediowych nawiąże współpracę. W ubiegłym roku Castorama Polska wydała na kampanie reklamowe 11,2 mln zł, a od stycznia do lipca 2003 r. 11,8 mln zł (Expert Monitor). Castorama Polska ma 17 marketów w całej Polsce, a jej konkurencją są takie sieci jak: Obi, Praktiker, Leroy Merlin i Nomi. (AMS, PR)