Przetargi

Agencje biorące udział w przetargu Pro-Marki zaprezentowały swoje prace

Agencje reklamowe biorące udział w przetargu strategiczno-kreatywnym zorganizowanym przez Stowarzyszenie Pro-Marka są już po pierwszych prezentacjach. Wśród zaproszonych agencji znalazły...

Agencje reklamowe biorące udział w przetargu strategiczno-kreatywnym zorganizowanym przez Stowarzyszenie Pro-Marka są już po pierwszych prezentacjach. Wśród zaproszonych agencji znalazły się m.in.: Saatchi & Saatchi, Grey, DougFaberFamily, McCann-Erickson, Legend Group i Szwejkowski Target Project. Aleksander Krzyżowski, sekretarz generalny stowarzyszenia, nie ujawnił, które z prac zyskały nawiększą aprobatę. Powiedział, że ogólny poziom zaprezentowanych projektów był wysoki i jest kilka rozwiązań, które Stowarzyszenie bierze pod uwagę. Wybór agencji, której Stowarzyszenie Pro-Marka powierzy budżet reklamowy, nastąpi jeszcze w tym roku. Nie ujawniono wysokości budżetu reklamowego przeznaczonego na kampanię Pro-Marki. (MKS)