Kraj

"Harvard Business Review Polska" ogłosił plany rozwoju na 2004 r.

"Harvard Business Review Polska" ("HBRP"), polska edycja najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu na świecie, ogłosił na spotkaniu z kluczowymi klientami...

“Harvard Business Review Polska” (“HBRP”), polska edycja najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu na świecie, ogłosił na spotkaniu z kluczowymi klientami 4 grudnia 2003 r. plany rozwoju magazynu na 2004 r. “Po dziewięciu miesiącach obecności na rynku możemy powiedzieć, że wprowadzenie polskiej edycji “Harvard Business Review” na rynek zakończyło się sukcesem” – mówi Tomasz Sankowski, wydawca magazynu. “HBRP” jest sprzedawany przede wszystkim w prenumeracie. Jego odbiorcami jest ponad 4,8 tys. osób. Z przeprowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown Co. na zlecenie “HBRP” badań prenumeratorów wynika, że czytelnikami pisma są głównie mężczyźni (80 proc.). Średni wiek prenumeratorów to 42 lata. 93,1 proc. ma wyższe wykształcenie, 20 proc. to absolwenci MBA. 19 proc. deklaruje dochody netto powyżej 20 tys. zł miesięcznie. Niemal wszyscy czytelnicy podejmują w swoich firmach kluczowe decyzje strategiczne i zakupowe. Wśród najważniejszych reklamodawców są: BMW, Telekomunikacja Polska, Renault, Oracle, Honda, Era, Idea Centertel, American Express, Volkswagen. Numer listopad 2003 zawiera 32 płatne strony reklamowe. “Harvard Business Review Polska” przedstawił plany rozwoju na 2004 r. Wydawcy magazynu zakładają wzrost liczby prenumeratorów do 6 tys. osób. W przyszłym roku magazyn zaplanował 12 raportów specjalnych poświęconych różnym sektorom gospodarki. “Planujemy także wydanie numeru specjalnego poświęconego przywództwu (Leadership)” – informuje dr Witold B. Jankowski, redaktor naczelny magazynu. W 2004 r. “HBRP” planuje zorganizowanie czterech konferencji z cyklu “Autorytety Harvardu” poświęconych przełomowym trendom w zarządzaniu. Gośćmi konferencji będą autorytety z Harvardu. Planowane są także konferencje z serii “Harvard Briefings” realizowane z partnerami i poświęcone trendom w zarządzaniu w poszczególnych branżach i sektorach gospodarki.