Kraj

OgilvyOne Worldwide wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne...

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne i RMG Marcom (doszło do niego w listopadzie br.), które dotąd działały samodzielnie w ramach grupy Ogilvy w Polsce. W ramach nowo powstałej firmy OgilvyOne Worldwide wzmocnieniu ulegną przede wszystkim działy kreacji oraz obsługi klienta. Dział kreatywny, którym będzie kierował Piotr Achimowicz, ma liczyć osiem osób, a dział obsługi klienta, który będzie bezpośrednio podlegał Filipowi Wołowskiemu, dyr. zarządzającemu OgilvyOne Worldwide, będzie się składał z sześciu pracowników. Jednocześnie w strukturze agencji powstanie nowe stanowisko dyr. strategicznego, które obejmie Agnieszka Wardzała, dotychczasowy szef działu obsługi klienta OgilvyOne (wcześniej pracowała w firmie marketing services MRM należącej do McCann-Erickson WorldGroup). Z grupą Ogilvy rozstała się natomiast Lucyna Kubiakowska, która od czterech lat pełniła funkcję dyr. zarządzającego RMG Marcom. Jej plany zawodowe nie są znane. OgilvyOne Worldwide prowadzi obecnie rozmowy na temat dalszej współpracy z głównymi klientami RMG Marcom: GE Capital Bank, Microsoft i Velux. Panasonic, który współpracował dotąd z tą agencją, przesunął w połowie 2003 r. swój budżet reklamowy do agencji reklamowej DSK. Agencja OgilvyOne Worldwide kończy jednocześnie prace nad planem działań przygotowywanych na 2004 r. dla firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT). Od sierpnia br. wspólnie z agencją reklamową Gruppa 66/Ogilvy rozpoczęła pracę dla marki papierosów Pall Mall, natomiast w grudniu br. poszerzyła zakres współpracy o markę Jan III Sobieski (marki Golden American i Viceroy będą obsługiwane samodzielnie przez Gruppę 66/Ogilvy). Współpracą z firmą BAT pokieruje zespół, którym kieruje Agnieszka Grzymkowska, group account manager Gruppy 66/Ogilvy, której podlegać będą dwaj account managerowie – Beata Sławińska z Gruppy 66/Ogilvy i Katarzyna Zadara z OgilvyOne Worldwide. “OgilvyOne Worldwide zajmie się realizacją działań z zakresu budowy relacji z dotychczasowymi konsumentami produktów BAT. Ich szczegóły są obecnie ustalane. Szacuję, że udział w sprzedaży operacyjnej wpływów wynikających z obsługi marek Pall Mall i Jan III Sobieski wyniesie w przyszłym roku. ok. 8-10 proc.” – twierdzi Wołowski. Do największych klientów OgilvyOne Worldwide należą obecnie Coca-Cola Poland Services i firma kurierska DHL. (JP)