Kraj

Eurozet ma doradcę ds. internetu

Marta Czartoryska została zewnętrznym konsultantem Eurozetu.

Marta Czartoryska została zewnętrznym współpracownikiem Grupy Eurozet podlegającym bezpośrednio zarządowi. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju Radia Zet w internecie.

O zmianie jej dotychczasowych planów zawodowych informowaliśmy w MMP24 1 lutego br.

Współpraca Marty Czartoryskiej z Eurozetem ma charakter projektowy. Wcześniej była zaangażowana w tworzenie nowej strategii internetowej Grupy. Zakłada ona m.in. rozwijanie Radia Zet w sieci jako marki radiowej i rezygnację z uruchomienia projektu rozwoju tego brandu jako nowej marki internetowej.

O nowej strategii nadawca poinformował na początku sierpnia br. Wtedy też zdecydowano się na rozstanie z Sebastianem Wojciechowskim, dotychczasowym dyrektorem pionu nowych mediów w Eurozecie – nastąpi ono z początkiem stycznia 2012 r.

Decyzja o zmianie strategii oznaczała przekształcenia w strukturze Grupy Eurozet. Działy techniczne i informatyczne przeszły pod zarządzanie Renaty Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Dział tworzący serwis www.zetnews.pl podlega Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu Radia Zet.

Marta Czartoryska od 2008 roku była związana z Grupą ITI. Pełniła tam m.in. funkcję dyrektora marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl, a także dyrektora komunikacji i PR Multikina. Wcześniej pracowała m.in. w Young & Rubicam Poland i Corporate Profiles DDB Group.