Kraj

POT wspiera wschodnie regiony Polski [WIDEO]

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej zachęcającej do odwiedzin tej części kraju.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX2N5Pu85cC8%22%7D
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna pod hasłem “Piękny wschód” kolejny etap kampanii promocyjnej wschodniej Polski. Pierwsze działania wystartowały latem ub.r.

Działania obejmują prasę, radio, telewizję, outdoor, internet, działania PR, oraz aktywności eventowe. Ich celem jest intensyfikacja zainteresowania regionem oraz zachęcanie do wyjazdów turystów z Polski oraz Niemiec i Ukrainy na teren pięciu województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego.

W ramach kampanii zaplanowano m.in. emisję dwóch nowych spotów reklamowych (jednego od 12 września br., drugiego od 14 listopada br.). Działania te obejmować będą stacje ogólnopolskie i tematyczne kanały z pakietu
Atmedia oraz billboardy w kilku wybranych miastach Polski. Za kreację reklam odpowiada agencja Bimers, a planowaniem mediów zajął się PanMedia Western.