Zagranica

Philips startuje z globalnym projektem [WIDEO]

W kampanii reklamowej wystąpiła Dutch Metropole Orchestra.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmGQrJAU97PE%22%7D
W kampanii reklamowej, która nosi tytuł “Obsessed with Sound”, wystąpiła orkiestra, zdobywczyni nagrody Grammy. Jej celem jest wsparcie sprzedaży sprzętu audio z oferty Philipsa.

Za kreację reklamową odpowiada Tribal DDB z Amsterdamu.

(na podstawie “Media & Marketing Global”)