Kraj

Peugeot Polska z nowym dyr. marketingu

Xavier Crespin wrócił do pracy w centrali w Paryżu.

Peugeot Polska z nowym dyr. marketingu
Nowym dyrektorem działu marketingu Peugeot Polska został Guillaume de Bienassis. Zastąpił na tym stanowisku Xaviera Crespina, który wrócił do centrali koncernu w Paryżu.

Ostatnio Guillaume de Bienassis, od 2008 roku, był szefem cen w dziale marketingu Peugeota w Paryżu. Z koncernem tym związany jest od 1997 roku. Pracował w kilku jego oddziałach, m.in. w Barcelonie.

Przypomnijmy, że dział marketingu polskiego oddziału importera od kilku miesięcy jest w fazie restrukturyzacji. O odejściu kilku jego pracowników pisaliśmy w MMP24 z 25 sierpnia br.

Wtedy nie udało nam się ustalić, na czym dokładnie proces jego restrukturyzacji polega. Z naszych informacji wynika, że w ramach tego procesu następuje integracja wszystkich działań marketingowych, a to z kolei skutkuje likwidacją niektórych stanowisk.