Kraj

Paulina Wrzesińska pokieruje sprzedażą reklam "Maxima"

Męski magazyn, którego wydawanie zawieszono kilka lat temu, wraca na polski rynek za sprawą Ginza Media Group.

Paulina Wrzesińska, była szefowa biura reklamy “Olivii” (Marquard Media Polska), została dyrektorem biura reklamy magazynu “Maxim”, który wkrótce wydawnictwo Ginza Media Group zamierza ponownie wprowadzić na polski rynek. Przypomnijmy, że kilka lat temu tytuł był wydawany przez Burda Media Polska (poprzednio Hachette Filipacchi).

Według przedstawicieli Ginza Media Group spółka zdecydowała się na wprowadzenie “Maxima”, ponieważ jej strategia zakłada wzmocnienie pozycji w segmencie męskich tytułów oraz poszerzenie go o nowy magazyn. Redaktorem naczelnym pisma jest Robert Pieńkowski, który wcześniej był zastępcą redaktora naczelnego w miesięcznikach “Elle Decoration” i “Sukces”, a także szefem działu kulturalnego “Pani”.

Magazyn “Maxim” będzie wydawany na licencji Alpha Media Group. Jego dystrybucja będzie ogólnopolska. “Maxim” będzie wydawany w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Pierwszy numer ma się ukazać 10 listopada br. Wydawca nie podaje ceny okładkowej magazynu.