Kredyt Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której ponownie występują Wojciech Mann i Krzysztof Materna, którzy od maja firmują swoim wizerunkiem bank.
Obecnie bank promuje ofertę kredytów hipotecznych, która zakłada m.in. 0 proc. prowizji za udzielenie kredytu, 0 proc. wkładu własnego oraz niższe marże i premię za aktywne korzystanie z innych produktów bankowych.
W kampanii będą emitowane dwa spoty. Pierwszy, jak mówi Agnieszka Nachyła, dyrektor departamentu marketingu bankowości hipotecznej Kredyt Banku, ma trafić do osób, które mają już własne mieszkanie, ale myślą o zakupie większego, drugi zaś – do tych, którzy są zainteresowani zakupem swojego pierwszego M.
Filmy reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Siedem, TV4, Polsacie Sport, Polsacie Sport Extra oraz w pakietach Discovery i Atmediów obejmujących 30 stacji tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w prasie ogólnopolskiej (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”) oraz lokalnej (regionalne wydania dziennika “Polska” i “Echo Miasta”). Reklamy będą również widoczne w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych (Wp.pl., Onet.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny microsite.
Zaplanowano także działania marketingu lokalnego oraz BTL. W kampanii zostaną również wykorzystane witryny placówek oraz siatki outdoorowe widoczne w często uczęszczanych punktach miast.
Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Just, za działania w social mediach – agencja Face Addicted. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Jan Hryniak, a wyprodukował je dom produkcyjny Opus Film. Kampania potrwa do 23 października br.