Kraj

Ford wspiera reklamą nowy model Fokusa

Marketer koncentruje się na przedstawieniu atrakcyjnej oferty finansowej skierowanej do klientów indywidualnych i flotowych.

Ford wspiera reklamą nowy model Fokusa
Komunikacja dotyczy nowego Forda Focusa, który od września br. dostępny jest w nowej ofercie finansowej skierowanej do odbiorców indywidualnych i klientów flotowych. Ogilvy Action odpowiada za kreację layoutów OHH, reklam prasowych i spotu radiowego oraz adaptację spotu TV na polski rynek.

Nowy Ford Focus został wprowadzony na rynek w kwietniu br. Główny przekaz reklamowy komunikuje możliwość zakupu samochodu w kredycie 50/50 już od kwoty 28 200 zł z zerowym oprocentowaniem oraz atrakcyjne ubezpieczenie na poziomie 2,99 proc.

Celem realizowanej kampanii jest zakomunikowanie dostępności finansowej Forda Focusa, a w konsekwencji – zwiększenie sprzedaży nowego modelu. Grupą docelową są głównie klienci indywidualni, dla których atrakcyjna oferta kredytowania i ubezpieczenia pojazdu wpływa znacząco na finalną decyzję zakupową. Kampania ma także zachęcić do współpracy klientów flotowych, dla których została przygotowana oferta specjalna.

Akcji towarzyszy kampania ATL realizowana w mediach ogólnopolskich: spot TV, spot radiowy, reklamy prasowe w magazynach kolorowych skierowane do klientów indywidualnych i flotowych oraz billboardy.

Kreację i adaptację materiałów przygotował zespół Ogilvy Action.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do połowy października br.