Kraj

Prima Moda wraca do komunikacji wizerunkowej

Obecny sezon jest pierwszym od kilku lat okresem, kiedy firma Prima Moda zdecydowała się na zmianę swojej komunikacji.

Prima Moda, producent obuwia i akcesoriów ze skóry, rozpoczął kampanię jesienno-zimowej kolekcji swoich produktów. W tym roku firma po dłuższej przerwie zdecydowała się na komunikację wizerunkową, a nie produktową.

Do tej pory Prima Moda promowała się przede wszystkim za pośrednictwem katalogów. Obecny sezon ma być tylko początkiem większych działań promocyjnych planowanych na przyszły rok.

Jak mówi Monika Radulska, współwłaścicielka agencji Aliganza, która odpowiada za całościową obsługę reklamową firmy, obecnie prowadzone są rozmowy z jedną ze znanych gwiazd, która pojawi się w kampanii wiosenno-letniej kolekcji. Nie podała jednak nazwiska tej osoby.

Obecna kampania prowadzona jest w prasie. Sesję zdjęciową wykonano w Mediolanie, a jej autorem jest Piotr Porębski. Informacja o wartość budżetu nie została podana.