Kraj

Zmiany w "Gazecie Świątecznej"

Nowa makieta, przekrojowe treści, komentarze i analizy oraz obszerna część publicystyczna - to najważniejsze zmiany w sobotnim wydaniu "Gazety Wyborczej".

Nowa “Gazeta Świąteczna” ukaże się na rynku 17 września 2011 roku.

Treść magazynu będzie bardziej uporządkowana – w części informacyjnej zamieszczone zostaną komentarze do bieżących wydarzeń z kategorii: Kraj, Świat, Gospodarka, Kultura i Sport. W części magazynowej, która wciąż będzie najobszerniejszą sekcją “Gazety Świątecznej”, znajdą się eseje, reportaże oraz felietony poświęcone tematom społecznym, kulturowym, gospodarczym oraz naukowym, będące pogłębionymi analizami zjawisk społecznych. Tutaj znajdą się też przedruki tekstów z prasy światowej.

Piotr Stasiński, redaktor naczelny “Świątecznej”, uzasadnia zmiany koniecznością dostarczenia czytelnikowi, rzetelnych treści pomagających zrozumieć otaczającą rzeczywistość, w nowej formule.

Artykuły do “Gazety Świątecznej” będzie przygotowywał zespół dziennikarzy “Gazety Wyborczej”, do współpracy zapraszani są także autorzy zewnętrzni.

Kampania reklamowa obejmie telewizje ogólnopolskie i tematyczne (AXN, BBC, Kuchnia.tv, Canal+, Movies24, MTV, Viva, Filmbox, Foxlife, National Geographic, TCM, Universal Channel, Travel Channel, Wedding.tv, Planete, iTV), stacje radiowe (Radio Zet, Program III Polskiego Radia, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Radio Tok FM i Radio Roxy), serwisy internetowe z grupy Gazeta.pl oraz działania autopromocyjne na łamach “Gazety Wyborczej”.

Kampania startuje 16 września 2011 i potrwa miesiąc.

Kreację przygotowała agencja Bardzo, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.