M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play zainwestował w 45-sekundowy spot

Maciej Burlikowski | 15 września 2011, 06:00

Grandes Kochonos przygotowała dla operatora nowy 45-sekundowy spot telewizyjny oraz layouty prasowe, outdoorowe i BTL.

P4, operator sieci komórkowej Play, rusza z nową kampanią reklamową oferty telekomunikacyjnej dla firm. Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Operator promuje swoją ofertę Play dla Firm dla przedsiębiorstw, a także osób prowadzących działalność gospodarczą.

Spot można obejrzeć m.in. w serwisie YouTube.

Nowa kampania wizerunkowo-produktowa Play dla Firm skupia się na ludziach biznesu, także tych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Będzie prowadzona w telewizji (do emisji trafi 45-sekundowa wersja spotu), w internecie, na outdoorze (m.in. siatki wielkoformatowe), w prasie i poprzez materiały BTL. Kreację ATL przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, kreację internetową - agencja K2, media zaplanował i zakupił zaś MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,