Kraj

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior
Polfarmex wspiera kampanią reklamową relaunch marki Ceruvit Junior, flagowego produktu tej firmy.

Kampania reklamowa obejmuje  emisję spotów (15- oraz 30-sekundowych) w: TVP1, TVP2, TV Puls, TVN, TVN Style, CBeebies, Comedy Central Family, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, MiniMini, Nickelodeon, JimJam, ZigZap, Kino Polska, TVS, sponsoring wybranych programów: “Pytanie na Śniadanie” oraz serial “Na Wspólnej”. Wsparciem działań w telewizji jest reklama prasowa w wybranych tytułach parentingowych, materiały POS w punktach aptecznych, sampling produktowy w aptekach oraz wśród lekarzy pediatrów.

Główne cele komunikacyjne kampanii relaunchowej to zakomunikowanie nowego opakowania syropów Ceruvit oraz wprowadzenia na rynek nowego produktu z portfolio marki Ceruvit Junior: żelków witaminowych z rutyną dla dzieci.

Kampania potrwa do 31 października br. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy EasyMedia. Spot reklamowy przygotowało Tango Production, a za kreację materiałów POS odpowiada dział marketingu Polfarmex. Wsparciem public relations zajęła się agencja Consulting & More.