Przetargi

Optimedia Poland będzie obsługiwał wszystkie tytuły Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową swoich tytułów prasowych. Zwycięskim domem mediowym został Optimedia Poland. Krzysztof Mijakowski, kierownik...

Wydawnictwo Edipresse Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową swoich tytułów prasowych. Zwycięskim domem mediowym został Optimedia Poland. Krzysztof Mijakowski, kierownik działu analiz i zakupu mediów w Edipresse Polska, powiedział, że Optimedia zaproponowało dla jednego z tytułów bardzo nowatorską strategię komunikacyjną. Jednocześnie wydawnictwo podjęło decyzję o zakończeniu współpracy z domem mediowym Carat Polska, który dotąd obsługiwał tygodnik “Przekrój”. Zdaniem wydawnictwa nastąpiła sprzeczność interesów, ponieważ Carat zajął się obsługą dziennika “Fakt” konkurencyjnego wydawnictwa Axel Springer Polska. Tym samym Optimedia Poland będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów dla wszystkich tytułów Edipresse Polska w 2004 roku. Wysokość budżetu mediowego nie została podana.W ostatnim etapie przetargu mediowego brał także udział dom mediowy Media Direction OMD. Wcześniej Edipresse Polska współpracowało z domem mediowym Universal McCann. (JD, KP)