Kraj

Daewoo FSO-Motor reklamuje wyprzedaż samochodów z rocznika 2003

Koncern Daewoo FSO-Motor prowadzi kampanię reklamową promującą wyprzedaż modeli Matiz i Lanos z rocznika 2003. "Ma ona na celu poinformowanie...

Koncern Daewoo FSO-Motor prowadzi kampanię reklamową promującą wyprzedaż modeli Matiz i Lanos z rocznika 2003. “Ma ona na celu poinformowanie klientów o naszej ofercie handlowej” – mówi Jerzy Pniewski, dyrektor departamentu sprzedaży w Daewoo FSO-Motor. Klienci, którzy zdecydują się na kupno samochodów z tego rocznika, otrzymają rabat w wysokości 5 tys. zł i opony zimowe gratis (opon nie otrzymają klienci kupujący model Lanos 1.4). Kampania potrwa przez 1,5 tygodnia do końca grudnia br. i ma miejsce w stacjach radiowych. Są to: Radio Zet, Trójka, lokalne stacje radiowe należące do Agory (m.in. warszawskie Radio Pogoda) oraz pakiet stacji niezależnych w tych miejscach w Polsce, gdzie nie docierają wcześniej wymienione stacje. Akcja radiowa jest wspierana reklamami w lokalnych tytułach prasowych (za tę część odpowiadają dealerzy Daewoo we współpracy z koncernem). Kreacją na potrzeby kampanii zajęła się poznańska agencja reklamowa Arm, natomiast planowaniem i zakupem mediów – katowicka agencja Komar. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 20-49 lat z zarobkami od 1,5 tys. do 2,5 tys. zł. Według firmy Expert Monitor w okresie od stycznia do października br. spółka Daewoo wydała na reklamę 2,97 mln zł, w tym 2,3 mln zł na reklamę w radiu, 0,5 mln zł na reklamę w gazetach i 0,17 mln zł na reklamę w magazynach. Firma nie reklamowała się w tym roku w telewizji. Jerzy Pniewski mówi, że na koniec bieżącego roku sprzedaż samochodów Daewoo wyniesie 7850 sztuk: 5750 sztuk modelu Matiz i 2100 sztuk modelu Lanos. (PU)