Zagranica

Świat mediów i marketingu w 2016 r. oczami PHD

Pracownicy domu mediowego PHD wydali książkę "2016. Beyond the Horizon".

Sieć domów mediowych PHD wydała książkę “2016. Beyond the Horizon”. Jej autorami są Mark Holden, strategy and planning director w PHD Worldwide, oraz jego współpracownicy. Opracowanie zawiera przewidywania na temat trendów mediowych oraz nowych technologii w najbliższych pięciu latach.

Według prognoz Holdena za pięć lat będziemy poruszać się po mieście, patrząc przez nasze smartfony i bez markerów pobierając wszechobecny kontent augmented reality. Smartfony mają też wkroczyć w proces podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedaży, dając dostęp do pełnej informacji o skanowanym produkcie – opisu producenta, reklam i recenzji użytkowników. Holden przewiduje także odejście od idei prywatności w sieci i ogromny wzrost znaczenia mediów społecznościowych w życiu jednostki i w kontekście społecznym.

Książka zawiera także szerokie spojrzenie na marketing i rynek mediów, prognozuje redefinicję pojęć agencji reklamowej i mediowej.

“2016. Beyond the Horizon” jest dostępna w księgarni internetowej Amazon.com.

(na podst. PHD)