Kraj

Agnieszka Loretz w zespole agencji Baby Boomers

Agencja specjalizująca się w komunikacji z dojrzałymi konsumentami ma nowego sales directora.

Agnieszka Loretz (poprzednie nazwisko Busz) objęła stanowisko sales directora w agencji marketingowej Baby Boomers, należącej do Media Express. Firma specjalizuje się w komunikacji dedykowanej grupie 50+. Do kompetencji Loretz będzie należało pozyskanie i obsługa klientów w zakresie produktów mediowych (m.in. pakiet BB media for seniors) oraz rozwiązań marketingowych (m.in. Konferencje III Wieku, Metamorfozy Złotego Wieku, Fajfy 50+).

Dyrektorem zarządzającym agencji jest Waldemar Izdebski.

Agnieszka Loretz z rynkiem reklamy związana jest od kilkunastu lat. Wcześniej pracowała m.in. jako z-ca dyrektora sprzedaży w IDG Poland, dyrektor ds. magazynów Infor.pl oraz kierownik działu sprzedaży reklam “Tele Magazynu” w dawnym Mediataku.