Universal McCann i Initiative rozpoczęli realizację kolejnej fali badań Connections Panel. Dotychczas z tego narzędzia korzystało tylko Initiative, a od najnowszej fali do badań dołączył Universal McCann.
Nowością jest także niemal podwojenie próby do 4 tys. osób. Badanie analizuje konsumpcję mediów w odniesieniu do 50 kanałów komunikacji. Oprócz standardowych sposobów komunikacji Connections Panel analizuje także takie metody kontaktu z konsumentem, jak np. za pośrednictwem urządzeń mobilnych czy na lotniskach.
Wyniki badań zostaną wykorzystane podczas planowania kampanii dla klientów obu domów mediowych. Pierwsze wnioski analiz będą dostępne w ciągu kilku tygodni.
Jak mówi Dorota Reykowska, kierująca rozwojem badań i narzędzi Universal McCann, analiza pozwoli m.in. zdobyć wiedzę na temat wzorów współkonsumpcji mediów oraz porównywać mechanizmy zachowań konsumentów w Polsce z tym, jak postępują klienci za granicą.
Connections Panel jest międzynarodowym narzędziem obu sieci, łącznie badania prowadzone są na 45 rynkach. Nie udało nam się ustalić nazwy firmy badawczej, która przeprowadzi badania.