Artykuły weekendowe

Eksperyment rekrutacyjny DDB [WIDEO]

Polski oddział sieci DDB zdecydował się na szukanie pracownika za pośrednictwem YouTube.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9EJc7WVRIRw%26list%3DPL0ED7E16C685F707C%26index%3D1%22%7D
W serwisie został umieszczony film, który jest jednocześnie ogłoszeniem rekrutacyjnym agencji. Film zachęca do udziału w szczególnym turnieju, w którym nagrodą jest udział w rozmowach kwalifikacyjnych i możliwość zatrudnienia w DDB.

Sama rywalizacja polega na zawłaszczeniu słowa (nieistniejącego w żadnym języku) w internecie tak, aby po dwóch tygodniach znalazło się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Osoby, które wezmą udział w turnieju, otrzymają określoną liczbę punktów. Trzy spośród nich, które otrzymają ich najwięcej, zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne, a jedna z nich zostanie zatrudniona w DDB.

Konkurs zostanie przeprowadzony w październiku br.

Eksperyment rekrutacyjny jest promowany m.in. w Facebooku.