Kraj

Mastercook uderza jesienią

Firma prowadzi wizerunkowo-sprzedażową kampanię sprzętu AGD.

Mastercook uderza jesienią
W październiku rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Mastercook, producenta AGD w Polsce. Działania obejmujące telewizję, prasę i internet będą miały charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Pierwsze spoty pod hasłem “Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch” pojawią się w telewizji dzisiaj i będą emitowane do 27 listopada br. Zostanie w nich zaprezentowany piekarnik z funkcją Master Chef, która samodzielnie dobiera najlepszy sposób pieczenia, oraz pralka z programem Opti A45 min, który dopiera do czysta w trzy kwadranse. Kampania skierowana będzie do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i muszą pogodzić obowiązki zawodowe z pracami domowymi.

Działania mają też charakter prosprzedażowy – w reklamach zakomunikowane zostaną aktualne promocje, które umożliwiają zrobienie zakupów i dodatkowo otrzymanie np. funkcjonalnej zmywarki za złotówkę lub wydłużonej, 7-letniej gwarancji na pralki. Spoty emitowane będą na antenach: TVN, TVP1, TVP2, Polsatu oraz w kanałach tematycznych, m.in.: TVN Style, TLC, Polsat Cafe, Planete, AXN.

Reklamom telewizyjnym towarzyszyć będą działania prowadzone w prasie i internecie. W październikowych wydaniach najpopularniejszych magazynów kobiecych i poradnikowych (m.in.: “Świat Kobiety”, “Olivia”, “Poradnik Domowy”, “Dobre Rady”, “Claudia”, “Zdrowie”) będzie można zobaczyć pralki z najnowszej linii Time Line, które umożliwiają skrócenie czasu prania nawet o połowę. Z kolei w internecie rozpoczną się działania prosprzedażowe komunikujące najnowsze promocje produktów do zabudowy i wolno stojących w najpopularniejszych porównywarkach cen (Ceneo.pl, Nokaut.pl), serwisie Cokupic.pl oraz w największych sklepach internetowych. Potrwają one do połowy grudnia 2011 r. Równolegle prowadzona też będzie kampania w wyszukiwarce Google. Jako dodatkowe wsparcie przewidziane są działania z zakresu PR prowadzone przez agencję Ego Public Relations.

Za kampanię Mastercook odpowiadają Saatchi & Saatchi (kreacja) i MPG (media).