M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Kawka nawiązał współpracę z Biszof Brand Consulting

Serwis Dzienny | 11 grudnia 2003, 00:00

Tomasz Kawka, prezes domu mediowego Media Concept, nawiązał współpracę z firmą Biszof Brand Consulting należącą do Bogusława Biszofa. Nie wiadomo,...

Tomasz Kawka, prezes domu mediowego Media Concept, nawiązał współpracę z firmą Biszof Brand Consulting należącą do Bogusława Biszofa. Nie wiadomo, jaki jest cel tej współpracy i czy oznacza ona jego rozstanie z Media Concept. Od dwóch miesięcy Bogusław Biszof obok prowadzenia własnej firmy zajmuje stanowisko dyrektora marketingu Kulczyk Holding SA. Według nieoficjalnych źródeł jednym z zadań Biszofa jako szefa marketingu Kulczyk Holding ma być doprowadzenie do konsolidacji budżetów mediowych spółek należących do tego holdingu. Tomasz Kawka i Bogusław Biszof byli w dniu wczorajszym nieosiągalni, szefowa biura prasowego Kulczyk Holding SA Anna Sawa nie skomentowała tych informacji. Firma Biszof Brand Consulting specjalizująca się w marketingowych usługach konsultingowych istnieje od lipca br. W sierpniu br. podpisała ona długoterminową umowę o współpracy z Kulczyk Holding SA w zakresie między innymi doradztwa strategicznego w dziedzinie marketingu dla wszystkich spółek, w których udziały ma Kulczyk Holding SA, a są to m.in.: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Telekomunikacja Polska SA, Autostrada Wielkopolska, Euro Agro Centrum, Mobitel, PTE Dom, Polenergia. Dom mediowy Media Concept należy do współudziałowców agencji reklamowej Just. Główni klienci Media Concept to: Kulczyk Tradex (samochody Volkswagen i Audi), Sonko, Koło, Sony Music, M&S Pomorska Fabryka Okien, Veka i Intermarche. (PR, JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,