Kraj

WP inwestuje w wizerunek

Portal dzięki startującej kampanii reklamowej chce ugruntować wizerunek strony przyjaznej odbiorcy i przy okazji odświeżyć markę.

Wirtualna Polska startuje z pierwszą od czterech lat reklamową kampanią wizerunkową. Jej hasło przewodnie “Ciekawsza strona informacji” ma ugruntować w świadomości odbiorców przekonanie, że portal jest źródłem różnorodnych informacji przedstawionych w zrozumiałej, przyjaznej dla użytkownika formie. Zadaniem akcji promocyjnej jest też odnowienie wizerunku marki WP i zbliżenie do niej użytkowników.

– W tej kampanii mówimy, czym jest dziś WP. Nasz portal to najlepszy miks informacji podanych w przystępny sposób – mówi Anna Pogorzelska, z-ca dyrektora pionu ds. marketingu w Wirtualnej Polsce. – Przedstawiamy naszą ofertę w dowcipny sposób, nie bojąc się przy tym przyznać, że obok rzetelnych wiadomości z zakresu np. stosunków międzynarodowych, prezentujemy także wzbudzające uśmiech ciekawostki – dodaje.

Kampania wizerunkowa przeprowadzona zostanie w: radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Eska Rock, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio), prasie (dzienniki, tygodniki, miesięczniki, m.in.: “Super Express”, “Polska The Times”, “Echo Miasta”, “Rzeczpospolita”, “Przekrój”, “Wprost”, “Newsweek”, “Cosmopolitan”, “Glamour”, “Elle”, “Zwierciadło”, “Logo”, “Komputer Świat”, “Viva”, “National Geographic”, “Focus”), internecie (WP oraz m.in. sieci reklamowe Arbo, Ad-Vice, IDMnet, Evolution Media, a także Facebook), kinie (Cinema City, Multikino), na ambiencie (m.in. naklejki na szybach w metrze, naklejki na lustrach w przymierzalniach sklepów odzieżowych, naklejki na szafkach na basenach oraz w siłowniach, naklejki na podłodze w księgarniach, opakowania do pizzy) i outdoorze (cityligty przystankowe oraz cityscrolle w największych miastach Polski, tyły autobusów – fullback) oraz w telewizji (Fox International, Canal+, TV Puls, 4fun.TV).

Za kreację kampanii odpowiada agencja 303, za aplikację w Facebooku – Socializer SA. Zakupem i planowaniem mediów zajął się zespół ds. planowania mediów i dział marketingu Wirtualnej Polski. Kampania potrwa do połowy listopada.