Kraj

Polskapresse wzmacnia dział marketingu i PR

Trzy nowe osoby dołączyły do działu spółki.

W październiku do działu marketingu i PR Grupy Polskapresse dołączyły trzy osoby: Katarzyna Petrykowska, starszy specjalista ds. PR, Nina Ruszczyńska, asystent PR, oraz Małgorzata Burcewicz, asystent marketingu.

Katarzyna Petrykowska pracowała wcześniej jako specjalista ds. PR w sieci hipermarketów Real, gdzie współtworzyła strategię komunikacji firmy w Polsce, odpowiadała za komunikację wewnętrzną, media relations i koordynację projektów CSR, przede wszystkim współpracowała z organizacjami pozarządowymi, takimi jak Federacja Polskich Banków Żywności czy Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Nina Ruszczyńska, która dotychczas zajmowała stanowisko asystentki zarządu, objęła nową funkcję w ramach rekrutacji wewnętrznej.

Obie podlegają Magdalenie Chudzikiewicz, dyrektor marketingu i PR Polskapresse, która pełni jednocześnie funkcję rzecznika prasowego. Do obowiązków Katarzyny Petrykowskiej należeć będzie między innymi koordynacja projektów wizerunkowych i odpowiedzialności społecznej. We współpracy z pionem HR będzie zajmować się komunikacją wewnętrzną i dbać o wizerunek grupy jako pracodawcy. Nina Ruszczyńska będzie koordynować prace związane z edukacyjnym programem Junior Media oraz wspierać w codziennej pracy Katarzynę Petrykowską.

Małgorzata Burcewicz, która przyszła do Polskapresse z grupy Saatchi & Saatchi, będzie wpierać marketing managera Pawła Pakosza w organizacji akcji promocyjnych skierowanych do czytelników dzienników.