Kraj

Energa inwestuje w wizerunek [WIDEO]

Głównym założeniem działań jest podniesienie świadomości marki, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których Grupa Energa tradycyjnie nie świadczyła swoich usług.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwTlIy_GSlgE%22%7D
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa Energi. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których Grupa Energa tradycyjnie nie świadczyła swoich usług. Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców biznesowych, jak i indywidualnych, a prowadzona będzie głównie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

60-sekundowe spoty reklamowe będą prezentowane między innymi przy najważniejszych serwisach informacyjnych (“Fakty”, “Wiadomości” i “Teleexpress”), przy popularnych serialach (“M jak miłość”, “Klan”, “Ojciec Mateusz”), programach śniadaniowych (“Dzień dobry TVN”) oraz rozrywkowych (“Taniec z gwiazdami”, “Must be the Music – Tylko muzyka”, “Kuchenne rewolucje”). Od 14 października będzie można także oglądać reklamę w wersji 30-sekundowej. W kampanii zostaną wykorzystane także telewizje informacyjne, kanały tematyczne, sponsoring audycji biznesowych oraz kina, internet, prasa i outdoor.

Koncepcję reklamy przygotowała agencja reklamowa AdPistols. Media zaplanował i kupił PanMedia Western.