Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa Energi. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki w całej Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których Grupa Energa tradycyjnie nie świadczyła swoich usług. Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców biznesowych, jak i indywidualnych, a prowadzona będzie głównie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
60-sekundowe spoty reklamowe będą prezentowane między innymi przy najważniejszych serwisach informacyjnych (“Fakty”, “Wiadomości” i “Teleexpress”), przy popularnych serialach (“M jak miłość”, “Klan”, “Ojciec Mateusz”), programach śniadaniowych (“Dzień dobry TVN”) oraz rozrywkowych (“Taniec z gwiazdami”, “Must be the Music – Tylko muzyka”, “Kuchenne rewolucje”). Od 14 października będzie można także oglądać reklamę w wersji 30-sekundowej. W kampanii zostaną wykorzystane także telewizje informacyjne, kanały tematyczne, sponsoring audycji biznesowych oraz kina, internet, prasa i outdoor.
Koncepcję reklamy przygotowała agencja reklamowa AdPistols. Media zaplanował i kupił PanMedia Western.