Kraj

Gong dla Ceneo, marketer planuje przetargi

Agencja jest pomysłodawcą licznika straconych godzin na zakupach, który do końca października br. będzie wisiał obok licznika długu publicznego w Warszawie.

Gong dla Ceneo, marketer planuje przetargi
Agencja kreatywna Gong jest autorem najnowszej kampanii reklamowej dla Ceneo. Jej elementem było ustawienie na początku października br. w centrum Warszawy, na skrzyżowaniu Alej Jerozolimskich i Marszałkowskiej, licznika Ceneo, który pokazuje, jak wiele godzin Polacy tracą rocznie na zakupy w marketach. Licznik stanął obok słynnego zegara Leszka Balcerowicza pokazującego wzrost długu publicznego.

Akcji outdoorowej towarzyszą kampania bannerowa w internecie oraz animacja opisująca sposób tracenia czasu podczas zakupów “Nie trać życia na zakupy w marketach”. Cała kampania potrwa do 25 października br.

Agencja kreatywna Gong wygrała w przetargu zorganizowanym przez Ceneo z dwiema agencjami na short-liście: Insignią i Publicis Modem. Była odpowiedzialna również za pierwszą akcję brandingową Ceneo – Łowcy Promocji. Jej finałem był teledysk Łowców Promocji “Diss na Ceneo”, który został obejrzany przez ponad 300 tys. internautów.

Na początku przyszłego roku Ceneo planuje kolejne działania reklamowe, na które zamierza rozpisać przetarg.