Głównym elementem kampanii jest promocja konsumencka producenta wafli ryżowych Good Food pod hasłem “Zmień kategorię wagową”.
Na popularnych portalach przeznaczonych dla kobiet znalazły się bannery. Klikając w nie do 30 października, można zgłosić swój pomysł na osiągnięcie wymarzonej wagi. Najciekawsze sposoby zostaną nagrodzone 15 listopada. Dla tysiąca osób specjaliści portalu Vitalia.pl indywidualnie skomponują diety. W nagrodach jadłospisach znajdą się m.in. potrawy z wykorzystaniem wafli.
Kampania wspierająca obejmuje internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego).
Papert 360 to agencja full service, wyspecjalizowana w realizacji kampanii zintegrowanych, współpracująca z takimi markami, jak Big Star, Ecco Holiday, Wienerberger Ceramika Budowlana, Diverse, Starter i Media Markt Portugalia. Z Good Food współpracuje po raz pierwszy.