Kraj

Good Food zachęca konsumentów do przejścia na dietę

Marketer rozpoczął kampanię reklamową wafli ryżowych. Przygotowała ją agencja Papert 360 wybrana w drodze przetargu.

Good Food zachęca konsumentów do przejścia na dietę
Głównym elementem kampanii jest promocja konsumencka producenta wafli ryżowych Good Food pod hasłem “Zmień kategorię wagową”.

Na popularnych portalach przeznaczonych dla kobiet znalazły się bannery. Klikając w nie do 30 października, można zgłosić swój pomysł na osiągnięcie wymarzonej wagi. Najciekawsze sposoby zostaną nagrodzone 15 listopada. Dla tysiąca osób specjaliści portalu Vitalia.pl indywidualnie skomponują diety. W nagrodach jadłospisach znajdą się m.in. potrawy z wykorzystaniem wafli.

Kampania wspierająca obejmuje internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego).

Papert 360 to agencja full service, wyspecjalizowana w realizacji kampanii zintegrowanych, współpracująca z takimi markami, jak Big Star, Ecco Holiday, Wienerberger Ceramika Budowlana, Diverse, Starter i Media Markt Portugalia. Z Good Food współpracuje po raz pierwszy.