Kraj

Kaufland wciąż zastanawia się nad współpracą z agencją reklamową

Sieć supermarketów podejmie ewentualne decyzje w I kwartale przyszłego roku.

Kaufland Polska nie podjął jeszcze żadnej decyzji odnośnie do ewentualnych działań reklamowych w przyszłym roku. Wbrew temu, co podał wczoraj Presserwis, Scholz & Friends nie będzie agencją obsługującą operatora sieci supermarketów Kaufland, żadne decyzje w tej sprawie nie zostały bowiem jeszcze podjęte.

Jak poinformował nas Jarosław Kaduczek, dyrektor pionu reklamy Kaufland Polska, wysłanie zapytań do agencji było elementem analizy, która dopiero ma ułatwić proces decyzyjny odnośnie do tego, czy planować działania reklamowe na przyszły rok. Decyzje te zapadną dopiero na przełomie lutego i marca, a termin ten jest związany z rozpoczęciem nowego roku budżetowego.

Kaufland od 10 lat nie prowadził kampanii ATL, 95 proc. budżetu reklamowego przeznacza na gazetki promocyjne.