Kraj

Innovation Media pracuje dla GDOŚ

Projekt jest finansowany z funduszy Unii Europejskiej.

Dom mediowy Innovations Media przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię reklamową o europejskiej sieci Natura 2000 dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Kampania pod hasłem “Natura 2000 – Poczuj to!” realizowana jest w ramach projektu “Złap równowagę, odkryj naturę” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Działania reklamowe będą prowadzone do 15 grudnia i obejmą telewizję, prasę, internet, social media i e-PR, działania eventowe oraz produkcję druków i gadżetów. Dom mediowy Innovations Media pozyskał budżet w drodze przetargu. Bliższe szczegóły na jego temat nie zostały ujawnione.

W skład Innovations Communications Group wchodzą – oprócz domu mediowego Innovations Media – agencja reklamowa Innovations Crazy Mouse oraz agencja interaktywna Innovations Online.