M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reaktywowany Rapp Collins przejmuje budżety Kitekat i Chappi

Magdalena Lipińska | 13 października 2011, 06:00

Po długoletniej współpracy z TBWA budżet dwóch marek Mars Polska został przeniesiony do agencji Rapp Collins z grupy Corporate Profiles DDB Group. Budżet marki Pedigree trafił do BBDO.

Po przesunięciu globalnego budżetu Marsa z TBWA do BBDO i DDB obsługa dwóch marek z kategorii pet care z portfolio Mars Polska trafiła do Rapp Collins. Współpraca marketera z agencją rozpocznie się od 1 stycznia 2012 roku. Rapp Collins zawiesiło swoją działalność w 2007 roku. Jej reaktywacja wiąże się z tym że DDB obsługuje już klienta z kategorii pet care - firmę Nestle Purina.

Jak się dowiedzieliśmy, BBDO przejmie m.in. największą markę z portfolio pet care Mars Polska - Pedigree.

Według Kantar Media marka Kitekat w pierwszym półroczu tego roku wydała na media 6,26 mln zł, natomiast w tym samym czasie marka Chappi wydała 7,95 mln zł (cennikowe i nie uwzględniają rabatów).

TBWA, BBDO i DDB należą do grupy reklamowej Omnicom Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,