Kraj

ARC, Fox Kids i SFeRa wprowadzą internetowe badania dzieci

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia, kanał telewizyjny Fox Kids i agencja interaktywna SFeRa zaproponują klientom pierwsze na rynku internetowe...

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia, kanał telewizyjny Fox Kids i agencja interaktywna SFeRa zaproponują klientom pierwsze na rynku internetowe badania dzieci. Najmłodsi będą badani za pomocą ankiet wyświetlanych w serwisie FoxKids.pl w formie pop-upu. Przy realizacji badania ma być używane oprogramowanie e-panel stosowane w innych projektach ARC Rynek i Opinia. Grupą docelową serwisu są dzieci w wieku 5-15 lat, choć największa liczba użytkowników ma 7-14 lat. Przede wszystkim ta grupa będzie przedmiotem prowadzonych projektów badawczych. Ze wstępnych testów wynika, że w ciągu jednego weekendu można zrealizować badanie na około 2-3 tys. użytkowników FoxKids.pl. Badanie jest całkowicie anonimowe i według obowiązującego prawa nie wymaga zgody rodziców. Produkt będzie adresowany do marketerów takich jak dystrybutorzy zabawek i producenci FMCG, których grupą docelową są dzieci. (TW)