M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Veneo wygrywa przetarg Lion Fitness

Magdalena Lipińska | 18 października 2011, 06:00

Agencja interaktywna Veneo wygrała przetarg na realizację i promocję portalu Lionfitness.pl o tematyce: dieta, fitness, rehabilitacja.

Przetarg został zorganizowany przez firmę Lion Fitness, dla której Veneo stworzyło wcześniej system identyfikacji wizualnej marki. Do zadań agencji należy analiza biznesowa i marketingowa projektu internetowego, zaprojektowanie funkcjonalno-biznesowe systemu oraz jego produkcja. Veneo będzie również odpowiedzialne za kampanię marketingową portalu. Kampania będzie opierała się na działaniach social media, SEO, SEM, marketingu szeptanym oraz relacji z mediami.

Platforma Lionfitness.pl będzie koncentrowała się wokół zagadnień związanych ze zdrowiem, odchudzaniem i aktywnością fizyczną. Osoby odwiedzające portal będą mogły uzyskać bezpłatną analizę stanu zdrowia, m.in.: pomiary BMI, wagi idealnej BM, tkanki tłuszczowej, obciążenia treningowego. Odwiedzający portal uzyskają dostęp do bazy ponad 1500 instruktażowych filmów wideo dotyczących ćwiczeń fizycznych, przyrządzania zdrowej żywności oraz rehabilitacji.

 

Czytaj więcej na temat: ,