M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eskarda dla SM Spomlek

Magdalena Lipińska | 18 października 2011, 06:00

"Ale urwał" - młodzieżowy slang w reklamach dla kobiet powyżej 25. roku życia.

SM Spomlek reklamuje markę serów Serenada.

Przekaz jest skierowany do kobiet w wieku 25-54 lata, co może dziwić po obejrzeniu reklamy.

Młodzieżowy slang i "czarne dziury" mają jednak podkreślać humor i wesołość jako główne atrybuty marki. Te walory ma wzmacniać również hasło kampanii: "Serenada. Na żarty. Na serio".

Kampania trwa przez cały październik i obejmuje internet, prasę oraz reklamy telewizyjne – między innymi spot sponsorski programu "Kawa czy herbata" w TVP.

Za kreację i produkcję odpowiada Grupa Eskadra, w tym za działania internetowe Eskadra Opcom.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,