M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fulda stawia w komunikacji na technologię

Maciej Florek | 19 października 2011, 06:00

Producent opon ruszył z zimową kampanią.

Marka opon Fulda (Goodyear Dunlop Tires Polska) rozpoczęła jesienno-zimową kampanię reklamową. Główne cele to budowanie rozpoznawalności brandu oraz zwrócenie uwagi na rozwiązania technologiczne zastosowane w oponach.

W ramach kampanii ATL Fulda będzie promowana w ogólnopolskich oraz lokalnych rozgłośniach radiowych (m.in.: Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje i Radio Roxy FM), a także w internecie (np. Interia.pl, portale Grupy O2). Marka Fulda stanie się również sponsorem wiadomości sportowych na antenie radia RMF FM oraz będzie obecna na ponad 160 pojazdach komunikacji miejskiej w 24 największych miastach i aglomeracjach. Działania w internecie skupią się wokół kampanii bannerowej oraz przygotowania witryny dedykowanej oponom zimowym marki Fulda www.fulda-promocja.pl.

Stronę internetową wykonała agencja Upgrade Marketing, a reklamę w internecie oraz radiu stworzyła firma Product BBF. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, natomiast zakupem powierzchni reklamowej na autobusach zajęła się Glob Media Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,