M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ginza Media Group wzmacnia biuro reklamy

Joanna Jasikowska | 19 października 2011, 06:00

Nowe osoby w zespołach odpowiedzialnych za reklamę czasopism "Maxim", "Stuff" i "FourFourTwo".

Ginza Media Group wprowadza zmiany w zespołach biur reklamy swoich tytułów.

Do zespołu biura reklamy "Maxima" na stanowisko head group managera tytułu dołączył Marcin Rakoczy, pracujący wcześniej m.in. w Axel Springer Polska i Media Point Group. Aneta Kaluba, współpracująca dotychczas z Harley-Davidsonem, oraz Magdalena Obtułowicz, związana z Ginza Media Group od dwóch lat, objęły stanowiska sales managerów. Przypomnijmy, że dyrektorem biura reklamy "Maxima" jest Paulina Wrzesińska, wcześniej związana m.in. z Marquard Media Polska (pisaliśmy o tym tutaj).

Head group managerem miesięcznika "Stuff" została Maria Białończyk, która awansowała ze stanowiska sales managera, a sales managerem "FourFourTwo" został Tomasz Danielewicz, od 6 lat związany z reklamą.

Przypomnijmy, że miesięcznik "Maxim" wydawany na licencji Alpha Media Group powraca na polski rynek w listopadzie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,