M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's z własną telewizją

( red. ) | 19 października 2011, 06:00

Osiem minut reklam na godzinę, ale mniej niż dwie - dla McDonald's.

Jak donosi "Advertising Age", powołując się na "Los Angeles Times", McDonald's wprowadzi w swych amerykańskich restauracjach własną sieć telewizyjną bazującą na kontencie producenta Marka Burnetta i BBC America.

Kanał giganta rynku fast foodów pojawi się w ciągu kilku najbliższych miesięcy w 800 restauracjach w południowej i środkowej Kalifornii. Konsumenci będą mogli oglądać telewizję z dwóch dostępnych w każdym McDonaldzie 42-calowych ekranów o jakości HD. Mają one być widoczne z 70 proc. miejsc siedzących w restauracjach. W punktach tych powstaną też specjalne "strefy ciszy".

W stacji TV mają być emitowane reklamy komercyjne – ich łączny czas to osiem minut na godzinę, ale jedynie półtorej minuty mogą stanowić reklamy McDonald's.

(na podst. www.adage.com)

Czytaj więcej na temat: , , , ,