DDB realizuje strategię, która ma zmienić wewnętrzny i zewnętrzny wizerunek agencji. Dzięki nim firma ma być postrzegana nie jako dostawca usług z zakresu klasycznego ATL i BTL, ale jako agencja o silnych kompetencjach interaktywnych.
– Musimy odnaleźć się w świecie cyfrowym, bo to jedyny kierunek, w jakim agencje reklamowe działające wedle dotychczasowych schematów mogą się rozwijać. Realizujemy szereg projektów, które poszerzają nasze możliwości w tym zakresie – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB.
Agencja zainwestowała przede wszystkim w szkolenia zespołu, korzystając ze wsparcia szwedzkiej firmy Hyper Island. Podjęła również współpracę z Google i portalem społecznościowym NK.
– Nie wykluczamy przedefiniowania pozycjonowania DDB oraz Tribal DDB, naszej sieciowej marki interaktywnej. Być może powstanie w ramach grupy kolejna marka wyspecjalizowana w usługach cyfrowych – dodaje Gutkowski.
Bliższe szczegóły tego ostatniego projektu nie zostały ujawnione.
DDB rozpocznie w najbliższym czasie obsługę kilku nowych budżetów interaktywnych. Informacji, dla jakich klientów, na razie nie podaje.