Kraj

Marka Pyrex rozpoczyna komunikację marketingową

Marka naczyń i akcesoriów kuchennych stawia głównie na kanały interaktywne.

Marka Pyrex rozpoczyna komunikację marketingową
Wystartowała interaktywna akcja “Zostań czarodziejem w kuchni” mająca na celu zachęcenie konsumentów do wypróbowania produktów marki Pyrex. Kierując się mottem Pyrex “Smart cooking”, akcja ma angażować konsumentów we wspólne, szybkie i proste przygotowanie kulinarnych przysmaków, z wykorzystaniem wachlarza naczyń kuchennych oraz akcesoriów brandu.

Na potrzeby akcji “Zostań czarodziejem w kuchni“ powstał m.in. serwis internetowy. Tu udostępnione zostały przepisy kulinarne, dzięki którym użytkownicy będą mogli sami przygotować wyśmienite potrawy dla siebie, rodziny, przyjaciół. Użytkownicy serwisu mają też możliwość prezentowania własnych przepisów, dzielenia się nimi ze znajomymi w Facebooku oraz szansę wygrania nagród – najlepsi “czarodzieje kuchni” otrzymają zestawy produktów Pyrex. Kampania internetowa będzie silnie wspierana także poprzez działania BTL i instore marketing. Do tej pory klient nie prowadził działań komunikacyjnych na polskim rynku.

Akcja potrwa do połowy stycznia 2012 r.

Za komunikację digital, strategię komunikacji, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Hypermedia Isobar.