Kraj

ZOG broni budżetów i wspiera rozwój Perfomicsa

Priorytetem agencji na najbliższe miesiące jest utrzymanie klientów i rozwój Perfomicsa, który skupi wszelką obsługę interaktywną.

Monika Bronowska, od kilku tygodni nowa szefowa ZenithOptimedia, zamierza obecnie skoncentrować się na obronie obsługi dotychczasowych klientów oraz wzmocnić strukturę Perfomics. Jak twierdzi, nie jest to łatwy czas dla agencji, ale także rozpisane przetargi nie są dla niej niespodzianką. Spośród klientów ZOG-u procedury przetargowe prowadzą obecnie Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Toyota. Jak co roku swoje koszty analizuje Reckitt Benckiser. We wszystkich trwających przetargach ZOG bierze udział. Bronowska twierdzi, że choć obecni klienci są najważniejsi, to nie chce także rezygnować z działań w obszarze new businessu.

Kolejnym ważnym elementem strategii ma być rozwój Perfomicsa, w którym ZOG chce skupić wszelkie działania związane z marketingiem w wyszukiwarkach, performance marketingiem i social mediami. W ramach działu, którym kieruje Agata Majecka, będą realizowane także usługi kreatywne, dotychczas rozwijane pod marką Moxie, która zostanie zlikwidowana. Zespół Performicsa ma być kompletny do końca tego roku. Jak mówi Bronowska, usługi Performicsa mają stanowić wartość dodaną agencji.